Mommy with the Angels

Mommy with the Angels
Ever After

22 June 2011

Penyewa oh penyewa!!

Dah nak masuk 2 bulan dah ni, sewa umah aku ko tak bayau!!Bil api kemain byk. Xkan nak dok free beb?? Aku call ko x jawab, SMS ko x reply.Aku tunggu kat umah dr ptg sampai ke malam ko x balik2.Idup ke mati?? Atau korang dah cabut?? Tapi motor ader,keta ader, kasut bersepah.Aku bg salam ko x jawab. Mcm ni punyer orang bikin susah ler..adoih... x pe, aku bg notis hari ni.Bg lagi mase sampai hujung minggu ni.Kalo x de jugak...GET OUT!!

p/s: Segala bil utiliti tertunggak akan di sms kan oleh Syarikat berkenaan ke HP saya.Jadi, jgn cuba2 nak delay!!

1 comment:

  1. beb, wat aggrement x.. aku dOk umah sewa ni aggrement tuan umah wat xleh belah.. mmg nmpk cm xleh btOlak ansur lgsung.. tp cube kite dOk tmpt die, aku rs aku pOn nk wat cmtu.. alasan npe die nye aggrement cmtu sbb pyewa2 sblm ni men cabOt jer.. jd biler hOsmet lme msuk umah tu, tpkse la ikOt.. mmg tuan umah ikat penyewa tul2 la..

    ReplyDelete