Mommy with the Angels

Mommy with the Angels
Ever After

20 April 2012

Anda suka yang mana??

Kalo aku bet la, sape suka yg comei bam-bam tu, senang2 aku bg 100 hengget tau. Kalo tanya impian di hati semua orang, musti lah nak yg slim solid tu ha.Me too! Gile ko x nak badan cenggitu..fuh..anak 4 menten you.. Alhamdulillah, sikit lagi nak ke arah tu, tp bile tanya laki aku , dia x mo la kering sgt, kang pegang tulang jewwww. Anyway, dia x suka, dia punya pasal, AKU SUKA! dan sedang berusaha untuk mem-solidkan diri ini.va..va..va! Sepanjang hayat aku x penah makan jamu ramping ke, susut perot ke, ntah hape2 akar pon x penah.takot! Sejak bersalin anak sulung hingga yg ke-4,x de nak makan2 jamu2 nih.Pegi slimming centre?? adelah skali, itupon dapat kupon pree.Tp lepas tu, didesak2 nye suro bli pakej dia yg bergibu2 tuh.Oh! no..no..no. So,terbukak pintu hati ini untuk mengenali Nutrisi ni.

No comments:

Post a Comment