Mommy with the Angels

Mommy with the Angels
Ever After

30 January 2013

Al-Kisah Kolagen

Assalamualaikum.. Kolagen..kolagen..kolagen....why??why??why?? wanita & kecantikan x blh dipisahkan.Zaman aku skolah dulu yg plg hebat cap Imedeen. mase tu harga ratusan ringgit. Skang manusia lebih peka kpd alam semulajadi & kesihatan. Terdapat dlm pelbagai rupa bentuk, rumpai,serdak, pills, kapsul, kopi dll. Sebut je cap apa..perisa apa, & juga dlm pelbagai harga. kononnya yg mahal tu lah terbaik. no..no..no.. Berry kolagen, pure marine kolagen, glutathione, vit c kolagen, koppi kolagen, cocoa kolagen..& so on...melambakkkkkkkk! Rasanya selepas gambar ADIRA yg putih melepak tu keluar, meletop segala mak nenek kolagen. Dlm tanah, dlm laut, segala benda dah jd berharga skarang.Pompuan ni, sebut je sesuatu tu bagus & cepat cantik...bedesuppppppppp order. (aku pon salah sorang dr anda)
Ni mcm2 kolagen ade. Tp aku x kan bli kalo harganya melampaui belanja harian aku. Gile nak hadap mene tu aje.. So far mmg ade yg berkesan w/pon terpaksa melalui pelbagai cara, pelbagai rasa, nak muntah, sakit tekak, tersedak tgh malam, dehydrate & sebagainya. Dahsyat nye kaum wanita ni, obses utk CANTIK! So, pilihan di tangan anda, pilih yang terbaik & tidak membazir ye. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sesi Promosi: I ada jual Pure marine Kolagen AAA. sape nak emel i eh. & mmg berkesan lah kat aku & pengguna yg lain. (laki aku kate dah lawo..) hehehe. Yang ptg murah & kualiti, dijamin kebersihannya coz kita sendiri yg kan proses, mudah je pun. Ade yg x tau fungsi kolagen ke?? ni i cerita sket, utk rambut, kuku, tulang & kulit. Memberi keanjalan pada kulit & mencerahkan coz ia bertindak secara dalaman. Kuku & tulang untuk lebih kuat. Yg lain2 blh search sdr. Beautiful makes u more confidence!

No comments:

Post a Comment