Mommy with the Angels

Mommy with the Angels
Ever After

14 January 2014

HERBALIFE FOR LIFE


Jom berkenalan dengan HERBALIFE!!

 Herbalife adalah sebuah syarikat yang menjual produk makanan bernutrisi, produk pengurusan berat badan dan produk penjagaan kulit. Produk-produk ini dikhususkan untuk membantu lelaki, wanita dan kanak-kanak mempunyai jangka hayat yang lebih lama dengan menjalani kehidupan yang lebih sihat. ان شاءالله . Kita berusaha, Allah penentu segala.

Syarikat ini telah diasaskan pada tahun 1980. Syarikat yang berusia 33 tahun ini mula-mula ditubuhkan di Cayman Islands dan ibu pejabat korporatnya terletak di Los Angeles, California, Amerika Syarikat. Walaupun syarikat ini diasaskan di US, tp kehalalan nya tidak perlu diragui kerana diluluskan oleh  Islamic Food and Nutrition Council of America (IFANCA) (www.ifanca.org).

MARK HUGHES
(Pengasas HERBALIFE)

Faktor yang telah mendorong Hughes untuk menghasilkan produk Herbalife ialah kematian ibunya yang meninggal dunia pada usia 36 tahun akibat tabiat diet yang tidak selamat untuk menurunkan berat badan. Sejak peristiwa itu, Hughes berhasrat untuk mengubah tabiat pemakanan dunia.
*bagi anda yang sedang berdiet tanpa bimbingan dengan tujuan nak kuruskan badan, cara diet anda mungkin salah dan boleh membawa kemudaratan kesihatan dan maut. Sudah tiba masanya untuk anda menggunakan Herbalife!
Misi Herbalife
Misi Herbalife adalah untuk mengubah kehidupan manusia dengan menyediakan produk pemakanan dan pengurusan berat badan terbaik di dunia di samping menyediakan peluang perniagaan dalam jualan langsung.
Bagaimana Herbalife mengubah kehidupan?
Setiap hari, Herbalife berjaya dalam membantu berjuta-juta orang-orang seperti anda memperbaiki kehidupan mereka melalui cara yang luar biasa, iaitu:
  • menyediakan produk yang berkualiti tinggi yang menggabungkan sains dan alam semula jadi yang terbaik untuk pemakanan yang sangat baik dan mudah disediakan
  • menyediakan satu peluang perniagaan yang telah terbukti yang mendorong orang ramai untuk mencapai impian, matlamat dan cita-cita kehidupan mereka.
Herbalife berbangga dengan misi dan kejayaannya dalam membantu orang ramai mencapai kesihatan yang lebih baik di seluruh dunia.


Universiti California di Los Angeles (UCLA)
Tidak seperti kebanyakan produk kesihatan yang berada di pasaran, produk Herbalife dihasilkan oleh saintis perubatan di makmal penyelidikan.Terletak di dalam Universiti California di Los Angeles (UCLA), Makmal Selular & Molekular Mark Hughes menyediakan kemudahan bagi para penyelidik UCLA untuk mengkaji kandungan yang ditemui di dalam tumbuhan herba dan kesannya terhadap kesihatan manusia. Peralatan canggih digunakan untuk menjalankan kajian-kajian tersebut.

Saintis di sebalik Herbalife

Dr.David Herber                                                           Dr.Louis Ignarro

Herbalife mempunyai Lembaga Penasihat Saintifiknya sendiri yang komited dalam memajukan bidang sains nutrisi. Antara ahli lembaga tersebut adalah Dr. David Heber, ;(Ketua Pusat Nutrisi Manusia di UCLA.Produk inovatif Herbalife telah dihasilkan oleh saintis, doktor dan pakar nutrisi. Lembaga Penasihat Saintifik, Kumpulan Perhubungan Perubatan dan Lembaga Penasihat Perubatan merupakan kuasa pendorong di sebalik kejayaan yang terkemuka di dalam Herbalife. Kumpulan pakar & saintis yang disegani ini mengetuai pembangunan produk Herbalife melalui kajian dan ujian makmal, supaya Herbalife mencapai kualiti tertinggi yang ditetapkan oleh bidang perubatan.
Jadi,,tiada ragu lagi untuk anda mencuba HERBALIFE untuk kehiduan yang lebih sihat.

Call 012-2536246 jika anda mahu saya jd COACH anda!!





No comments:

Post a Comment